Jizerky - na Knajpu

prsatý muž
Hanin první cyklo výlet ale ne s Hynkem :-(
Foto Vráťa

Protože lékařka psavka podlehla náporu bacilů, chápu se klávesnice já a podám zpravodajství z víkendu 17-19.2.2006. V pátek se chápu důležitých věcí (parafinování lyží) a drobností (sbalení věcí na bál a lyžování, nelezení peněz, přípravy darů, sbalení svačiny, uložení nákladu do auta a v závěru nalezení mého řidičského průkazu) Hana.
U naší jablonecké ubytovatelky Mirky nás čeká barevné překvapení: nejdříve mě líbá Mirka s zlatou hlavou a novým účesem, pak dostáváme velice chutný boršč sytě červené barvy s bílou smetanou. Přejíždíme společně s Bořkem do Pasek na hasičský bál, kde už je StaR, Eva a Milan i Zlatka s Péťou. Všichni tančí, někteří i panáčkují. Hudba je o malinko lepší než loni, ale Staníkovi se nelíbí a tudíž tančí s méně a s velikým sebezapřením (což se ukázalo jako výhodné, měl v sobotu nejlepší formu), zastoupil i Noru a bruslil na lyžích tam a zpátky. Končíme zároveň s hudbou a ve tři už jsme v postýlkách.

V sobotu vylézáme s postýlek také s velkým sebezapřením, ale musíme, slíbili jsme sekci z hlavního města, že v 10:00 budeme "U kapličky". Vzhledem k tomu, že startujeme v 9:58 je to ale málo pravděpodobné. Objíždíme zástavbu a vyjíždíme ze slepé ulice. Před námi stojí dodávka. Troubííííím. Z auta vyskakuje Ukrajinec a křičííííí (na mě). Před ním totiž je další dodávka a z ní stěhují nábytek. Abych akci urychlil, stávám se také stěhovákem a nosím gauče a matrace.
To ale není vše, cesta před Bedřichovem se tradičně ucpala, otáčíme auto a jedeme úzkou silničkou přes Semerink. V zúženém místě při vyhýbání s protijedoucím autem na centimetry se mi protáčejí kola a zahrabávám se. V ten okamžik se jako deus ex machina objevuje na nesjízdné silničce zleva Zdeněk, opře se o naše auto a vyjíždíme. Zázrak.

Start

Chata Věčného mlčení
Nakonec se dáváme dohromady a v 10:55 přes Jabloneckou chatu klesáme na přehradu, za ní někdo sundává lyže a docházíme k chatě Věčného mlčení, pak na cestu Kristiánov->Rozmezí, padám na cestě ke Žďárku, Milan uhýbá mnou nastražené hůlce a už sedíme v dobře zapadané Knajpě. Tolik sněhu tady nepamatuji (ale také nejsem pamětník). Zabíráme stůl, plníme pitný režim. Nenecháme se odradit větrem a sněhovými vločkami, spouštíme se okolo Žďárku na Krásnou Máří, kde nám Staník ukazuje KDECOJE. Na Hřebínku nás Milan seznamuje se sněhuláky (griotka a šlehačka). Na Gregorově kříží necháme Pražskou sekci jít samotnou zkratkou, snad nezbloudili.   Foto Vráťa
Poslední fáze výstupu(Vráťa)

Ta tečka je osamocený Staník

Když v Knajpě zvednete hlavu...

Také jednou Hynek s děvčaty

Támhle...

Z Krásné Máří

Sněhuláci
A erotický (?) zážitek na závěr. Na přehradě si s Vráťou fotografujeme prsa, bohužel jen mužská a sněhová (viz záhlaví). Úplně zmožení sedáme do auta a dojíždíme v pořádku do MB.

Nedělní ráno mě budí škrábáním, bohužel v krku. Po obědě mě zastupuje Milan. Jaké to s ním bylo na kole, píše moje Hanička:
HURÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, cyklistická sezóna 2006 zahájena. Když jsem se na bále zmínila, že v případě pěkného počasí chci v neděli vyjet na kole, prohlásil Milan:"tak já přijedu". A Bořek se zeptal, kde bude start. Ostatní (StaR) se vymluvili na rodinnou oslavu a Efka na maminku. V neděli ráno Milan telefonoval, aby odmítnul nabízený oběd, ale potvrdil příjezd do Bolky, sms od Mirky však vyjádřila změnu plánu. Urychleně jsem kolmo zajela do lékárny Hynkovi pro septofort, rozhejbala líné tělo na aerobiku a hned po o vytáhla přilbu, naplnila lahev a už zvonil Milan. Trasu jsem vybrala po asfaltu, po sluníčku a po rovině. Mírné tempo, co šlapka šlapku mine,výhledy do Českého ráje, hladký asfalt s občasnými kalužemi z tajícího sněhu a obrovské stádo srnek přebíhající přes silnici těsně před námi, to vše nám zpestřilo první :"jarní" výjezd. A závěr: Pokud i příští neděli bude slušně, mohli bychom uskutečnit setkání s Pražskou sekcí v Kostelním Hlavně.

Kdo chce vidět více fotek, musí kliknout sem.
A ještě výjezd ze zatáčky ala Vráťa - tvrdil, že jsem mu tam zrádně dal větvičku, to ale není vůbec žádná pravda (byl to sněhový můsteček ve stopě):
  <<<< Najeďte myší a Vráťa se rozjede

Zapsal a fotil Hynek korekturu provedla a text doplnila Hana.